1. Formularz Zwrotu/Reklamacji

Aby zgłosić reklamację lub zwrot, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu/reklamacji i dołączenie go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

  • Imię i nazwisko
  • Adres e-mail lub adres do korespondencji
  • Numer telefonu
  • Numer produktu
  • Przyczyna reklamacji
  • Data zakupu oraz data wystąpienia wady

2. Odesłanie Produktu

Reklamowany produkt należy odesłać wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Prosimy o wysłanie reklamowanego produktu na adres:

Olejarnia ŁOŚ Rafał Łoś
Czechy 1G
32-090 Słomniki

Uwaga! W przypadku wątpliwości lub pytań, możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. W takiej sytuacji możemy zorganizować odbiór reklamowanego produktu z Twojego adresu.

Zwrot Towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towaru. Aby dokonać zwrotu zakupionego u nas produktu, wykonaj następujące kroki:

  1. Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  2. Wyślij oświadczenie na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

Adres do zwrotu:

Olejarnia ŁOŚ Rafał Łoś
Czechy 1G
32-090 Słomniki

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie akcesoria, które otrzymałeś z nimi, oraz paragon lub fakturę.