1. Formularz Zwrotu/Reklamacji
Aby zgłosić reklamację lub zwrot, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu/reklamacji i dołączenie go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
- Imię i nazwisko
- Adres e-mail lub adres do korespondencji
- Numer telefonu
- Numer produktu
- Przyczyna reklamacji
- Data zakupu oraz data wystąpienia wady
2. Odesłanie Produktu
Reklamowany produkt należy odesłać wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Prosimy o wysłanie reklamowanego produktu na adres:
Olejarnia ŁOŚ Rafał Łoś
Czechy 1G
32-090 Słomniki
Uwaga! W przypadku wątpliwości lub pytań, możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. W takiej sytuacji możemy zorganizować odbiór reklamowanego produktu z Twojego adresu.
Zwrot Towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towaru. Aby dokonać zwrotu zakupionego u nas produktu, wykonaj następujące kroki:
- Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Wyślij oświadczenie na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
Adres do zwrotu:
Olejarnia ŁOŚ Rafał Łoś
Czechy 1G
32-090 Słomniki
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie akcesoria, które otrzymałeś z nimi, oraz paragon lub fakturę.